Kontakt, residence design,

fredag 13 april 2012

Fixa pallens dyna!




Residence Design By Martina gillar när man gör saker själv. Saken är den att man behöver inte göra hela pallen, men det blir personligt och snyggt att göra något eget av dynan. Minns ni när man gjorde sådana där bollar av garn på lekis där man trädde garn runt två papperscirklar? Den grå pallen går att få till med denna teknik.. Många tror att jag bor i ett hus fullt med saker som jag gjort själv. Det gör jag inte. Men jag gillar att ha någon sak här och där som jag gjort eller bara fixat till lite för en mer personlig touch.. I köket har jag min egenmurade vinkällare (vinhörna), i hallen har jag återvunnet en gammal julgran som hatthylla, telefonen står på ett litet bord gjord av mina gamla stövlar... I dag skall jag börja med min egna sänggavel! Egen design och det skall som vanligt bli väldigt spännande att se om verkligenheten blir lika bra som den verkar... :) Bilder kommer!
Bilder: http://www.beautifullife.info/interior-design/knitted-stools-collection-from-claire-anne-obrien/

Inga kommentarer: