Kontakt, residence design,

torsdag 10 januari 2013

Gör en ny sänggavel

 

Att skapa är det roligaste som finns! Sista veckan innan jag börjar på mitt nya jobb vill jag passa på att göra så mycket som möjligt ifall det inte blir tid till det sedan. Så nu ska det skapas! Ni som följer min blogg vet att jag gjorde min egen sänggavel förra året av fina delade stockar. Nu ska denna sänggavel vidare till en annan ägare och jag ska, med helt fria händer (det är ju det som är det fina med att göra om åt sig själv), göra något nytt. Självklart ska det inte köpas något färdigt. Jag vet precis hur jag ska göra och igår beställde jag det material som behövs. Sitter här och blir helt speedad! Tänk att det kan vara så kul att göra om. Tur man har en förstående omgivning :) Så nu kommer det en ny sänggavel här på bloggen inom några dagar! Kommer så klart lägga ut foton!
Bilder: Residence Design by Martina

Inga kommentarer: