Kontakt, residence design,

onsdag 29 februari 2012

Hemma hos mig








Idag är det ju nästan sommar! Fint väder ute och inne hos mig blommar det! Räknade ut att jag har 16 (!) vita orchidéer hemma...Knäppskallevarning? Alla blommar utom två :) Så nu har jag till exempel en på badrummet och en har, som ni ser på bilderna, fått flytta ner i min ljuslykta i köket. Visst blev det inte så pjåkigt? Den lyktan kommer ni kunna shoppa på min kommande webshop som öppnar om någon månad! Kommer skriva mer om den framöver, men kan redan nu tala om att den webshopen kommer bli....annorlunda! Ganska härligt att få vakna på morgonen och mötas av en himmel som är ljus (tjohoo) och fönster fulla med blommande vita orchidéer. Livet är härligt! Är så glad att ljuset och värmen hittat tillbaka så jag är nog lite kär i våren! Blommor är bland det finaste man kan inreda med, så att komma på nya platser där blommor kan stå är dagens tips! Nu skall jag uuuuuut!! Bilder: Residence Design By Martina

Inga kommentarer: