Kontakt, residence design,

tisdag 1 januari 2013

Lycka och mousse


Gott Nytt År! Hoppas att 2013 blir ett år med många nya spännande upplevelser, utmaningar och skratt! Mitt nyårslöfte blir att ta till vara på 2013 och göra det till det bästa året någonsin! Jag har haft väldigt många bra år, så nu gäller det att leverera :) Men med ett nytt jobb så är jag rätt säker på att nya spännande upplevelser kommer min väg! Jag kommer skriva mer om nya jobbet framöver. Idag är jag, som sig bör 1 jan, aningen seg. Gårkvällen tillsammans med riktigt nära vänner var som vanligt en succé. Bilden ovan är efterrätterna jag bakade. Jag har så svårt att behärska mig när något är kul. Jag brukar göra sju efterrätter. Så började jag fundera på vem som egentligen äter så många? Jag skulle därför göra färre i år, men det slutade med att det blev nio.. Får helt enkelt acceptera att jag är en all in person :)  Passar på att tipsa er om en annan fantastisk blogg, nämligen http://prylintresseradvardag.wordpress.com. Jag missar aldrig ett inlägg och lär mig väldigt mycket här, så jag kände att jag ville dela med mig! Nu ska jag gå och äta lite mousse. Det blev en del över :)
Bild: Peter Olsson

Inga kommentarer: