Kontakt, residence design,

fredag 1 februari 2013

Elände...

 

Eländes, elände! Har gått och blivit sjuk andra veckan på nya jobbet... Ingen bra start. Utsikten från skrivbordet är bedövande vacker och trots att jag är sängliggande är jag grymt sugen på att sitta där! Jag har börjat som Managementkonsult på Mercuri Urval och är taggad till max att göra business! Så kommer något elakt virus och hälsar på. Vad skulle det i mitt huvud att göra?!? Nästa vecka.. då jäklar! Då är kostymen åter på och jag är tillbaka till denna utsikten vassare än någonsin! Trevlig helg till er alla läsare! Hoppas ni är friska och kan njuta av den!

2 kommentarer:

Victorias Provkök sa...

Nej så tråkigt... Ja jag är också sjuk, mycket förkylningar som härjar runt nu.
Krya på dig och lycka till på nya jobbet!
Ha en strålande dag
Kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se

www.residencedesign.se sa...

Tack. Krya på dig till dig också!! Kram!