Kontakt, residence design,

måndag 4 februari 2013

Slug kvinna googlar lyktor



Önskar att jag kunde skriva att det är lite mer glamour i mitt liv nu, men det är väl ganska mycket tvärtom... Duntäcke, rethosta och täppta bihålor är det som dagen erbjuder. Imorgon blir det jobbet oavsett bättring eller ej. Enda som är lite upplyftande är att jag sitter i soffan med mina små söner. Trots att de sitter typ två decimeter ifrån mig märker de inte att jag äter glass! Jag har hällt upp det i en kaffekopp och sitter och smaskar. Hi, hi man är allt bra slug :) Jag är en sådan som får dille på vissa saker. Just nu har jag fullkomlig dille på lyktor av olika slag. Helst ska det vara vägghängda av det lite pampigare slaget. Kan bara inte sluta googla på det! Här är några snyggingar från vårt kvarter i Spanien. Kanske lite väl over the top, men de gör mig lite gladare en sådan här dag. Dessa och roliga meddelanden från er läsare! Mer galna idéer önskas! :D
Bild: Residence Design by Martina

Inga kommentarer: