Kontakt, residence design,

måndag 2 januari 2012

Webshop kommer våren 2012



Nytt år nya utmaningar! Residence Design By Martina har en underbar nyhet. Snart kommer det att finnas en webshop kopplat till bloggen! När jag trendspanar och arbetar med inredning varje dag dyker jag på underbara saker som det svider att man inte får göra någonting med. Speciella, udda, intressanta eller enbart fantastiskt vackra saker som man får lämna. Dessa saker kommer jag nu att börja sälja här! Jag kommer plocka russinen ur kakan och göra det lätt för inredningsintresserade att hitta bra saker på ett och samma ställe. Dessutom kommer jag ta inspirationsbilder så att ni får lite tips om vad ni kan göra med sakerna. Gillar du sakerna på bilden? Det gör vi med, så de kommer att finnas med! Håll utkik efter mer! Har du tips på inredning jag bör sälja? Gör du kanske inredning själv och behöver en kanal ut? Oavsett om du stickar kuddöverdrag eller gör om stolar - hör av dig! Bilder: Residence Design By Martina

Inga kommentarer: