Kontakt, residence design,

söndag 1 juli 2012

Gör inredning av sommarens Rosévin!







Tycker inte alls att livet är rättvist nu... Alla andra lever livet såhär på sommaren och jag ligger hemma med min huvudvärk... Ville skriva några kraftord i den meningen också men la band på mig. I helgen missade jag både underbara båtturer och rosé hos grannarna. Men det får man se till att ta igen senare i sommar. Hör du till den ytterst lilla skala som inte dricker bag in box på sommaren utan håller sig till flaskor? (som dessutom inte har skruvkork) så får du lite tips här på vad man kan göra med korkarna! Lite kreativa lösningar av sådant man ändå alltid slänger. Residence Design by Martina gillar ju återvinning :) Dock brukar inte korkarna vara så här snygga när jag öppnat en flaska, men ni kanske är bättre på det än mig? :) Ha en bra dag och njuuuut av sommaren! Ni som kan ....
Bilder: http://www.rachellabelle.com/2012/06/lets-get-corked-diy-projects.html

Inga kommentarer: