Kontakt, residence design,

torsdag 5 juli 2012

Vackraste blommorna


Underbara sommar med ljumna ljusa kvällar. Dj-la huvudvärk som aldrig går över!! Familjen ute med båten på spegelblankt hav. Jag hemma i sängen och ser på skit TV och äter mig tjock på glass. Två superlyckliga små pojkar som får upp 24 makrillar på en timme. Jag missar deras miner när de får sina livs första napp. Jag är sur idag. Tycker att jag får vara det. Snart två veckor med huvudvärk kan få även den mest positiva människa att se rött. Alla har vi våra svaga punkter. En del har ryggen, andra halsen men jag har definitivt huvudet som min akilleshäl! Lägger upp en fin somrig bild men härlig somrig inredning för att göra detta inlägget lite ljusare :) Mina favoritblommor Hortensior är med. De är så fina att ha på uteplatser och i trädgården för de tar för sig och fyller ut utrymmet på ett vackert sätt. Själv har jag en rosa på balkongen och en mörkröd på altanen. De är stora, fylliga, somriga och helt enkelt väldigt härliga! Residence Design by Martina gillar även att man ställer ut möbler som man egentligen ska ha inne ute! För handen på hjärtat, inte är våra utemöbler speciellt vackra? Mycket ser likadant ut och snickarglädjen lyser med sin frånvaro. Har du redan utemöbler som du inte tänkt byta ut än men är less på utseendet så måla i någon fin färg! Jag gillar de ljusblå möblerna på bilden! Så, nu får det räcka för idag. Nu ska jag gå och gräva ner mig....
Bild: http://www.alexander-francis.co.uk/blog/florals-this-spring-summer-interior-trends  

Inga kommentarer: