Kontakt, residence design,

måndag 12 december 2011

De finaste hemmen är himmelska!





Säga vad man vill om religion, men kyrkor är otroligt vackra! Vilka hantverk! Var enda liten detalj är så otroligt arbetad och vacker! Många kyrkor som inte används idag säljs och görs om till hem. Det blir storslagna vackra hem, men jag vet ändå inte om jag skulle vilja... Skulle tycka att trädgården kändes läskig :) Men delar från gamla kyrkor skulle absolut kunna få pryda mitt hem! Tänk vilket kap grabbarna på nedersta bilden har gjort! Det underbara fönstret skall sättas på huset de håller på att bygga! Underbart! Själv skulle jag mer än gärna ha ett sådant här, dock ett lite lägre, över min diskbänk. Tänk att få stå och kika ut genom ett sådant fönster då man står och diskar! Känns inte som utsikten spelar så stor roll då! Om man inte vill byta fönstren i sitt hem kan man alltid göra om ett sådant underbart fönster till en sänggavel eller något annat kul! Residence Design By Martina älskar att man tar till vara på gamla vackra ting och jobbar mycket med att finna äldre inredning till våra kunder. Vi kan skvallra om att det finns helt galet mycket fina skatter där ute som bara väntar på att få användas igen!
Bild 1-4: http://picscrunch.blogspot.com/2011/03/church-converted-into-amazing-houses.html
Bild 5: http://learycastle.blogspot.com/2011/11/things-are-moving.html

Inga kommentarer: