Kontakt, residence design,

fredag 2 december 2011

Stickad inredning och andra godbitar!











En fördel med vår kalla och mörka årstid är att vi kan frossa i allt snyggt stickat! Stickat är verkligen en favorit oavsett om det gäller inredning eller kläder. Ju tjockare garn ju bättre. Tänk att kunna göra sådana här saker själv! Skulle verkligen vilja kunna sticka, men just nu har jag inte den tiden. En kompis tyckte att jag skulle lära mig sticka framför TV:n eftersom TV-tid är något vi alla har. Det är bara det att jag nästan bara ser på TV:n när jag springer på mitt löparband.. Tror att den kombinationen skulle sluta i fullständig katastrof! Så tills vidare nöjer jag mig med att storshoppa på underbara etsy! Hantverk till underbara priser! Tomten får det lätt i år :) Bilder: www.etsy.com

Inga kommentarer: