Kontakt, residence design,

måndag 26 mars 2012

Drömmen om ett drömskt sovrum blev drömkök!



Residence Design By Martina är väldigt förtjust i rum med karaktär. Det får man lättare till i gamla hus. Att göra ett sovrum uppe på en gammal vind med träbjälkar och stenväggar kan ju inte bli annat än en dröm! Aningen svårare är det i ett nytt hus. För att göra livet riktigt svårt för mig själv bor jag i ett hus där ena halvan är precis 100 år äldre än andra halvan. Samtidigt vill jag få en känsla av att det är samma hus som hör ihop på ett naturligt sätt. Det äldre huset är fullt av just takbjälkar, så i morsdagspresent har jag önskat mig bjälkar i taket till köket! Barnen tycker jag önskar mig knasiga presenter, men är man en inredningsnörd så är man! Bilder på detta kommer efter påsk då alla bjälkar förhoppningsvis är på plats :)
Bilder: http://wilonaandme.blogspot.se/

Inga kommentarer: