Kontakt, residence design,

tisdag 20 mars 2012

Snyggaste planteringen inomhus!




Det svåra med att jobba som inredare är att man hela tiden dyker på saker som man själv vill ha... Jag är en person som fullständigt kan förälska mig i snygg design och ser framför mig hur snyggt det skulle bli hemma hos mig själv! Samtidigt gillar jag hem som inte är övermöblerade och inte har en massa saker överallt.. Hur gör man då? Tänker på alla modebloggare som säkert köper en hel del kläder till sig själv. De kan i alla fall sätta på sig något nytt varje dag. Inget konstigt med det, men att byta tavlor och ljusstakar varje vecka går ju inte... Jag löste detta genom att öppna en webshop där jag i alla fall kan sälja alla de godbitar som jag inte själv får plats med hemma hos mig. Alltså, jag säljer inte mina gamla saker utan skatter jag finner som jag helt enkelt inte kan köpa själv. Man kan ju inte ha allt.. Om ca 2 veckor öppnar denna webshop! Börjar få fjärilar i magen redan nu :) Idag vill jag tipsa om hur snyggt det blir när man inreder med naturen! Det är så kul att växter kan föras in i hem på andra sätt än i runda porslinskrukor! Denna uppsättning vill jag ha i min hall! Om den hade fått plats ;)
Bild: http://www.designboom.com/weblog/cat/8/view/4818/nature-individuelle-by-patrick-nadeau.html

Inga kommentarer: