Kontakt, residence design,

söndag 4 mars 2012

Stockarna är hemma - nu blir det ny sänggavel



Nu skall sovrummet få sig ett lyft! Äntligen skall jag göra min egna sänggavel!  Så mycket velande (varför är det svårast att inreda åt sig själv?) men nu är det här! Vackra tjocka sågade stockar med naturkanten kvar! Stockarna är 40 cm breda och så klart ojämna i kanterna med en vackert mörkbrun bark kvar. Dessa skall nu monteras till en sänggavel med belysning bakom och en staty ovanpå! Kommer passa finfint till de nya kuddarna jag sydde förra veckan! Bilder kommer naturligtvis! Först skall väggen målas eller tapetseras om bakom. Hade nästan bestämt mig för att måla en dimgrön nyans men så har jag gått och förälskat mig lite i de nya tapeterna som ser ut som mocka eller krokodilskinn.... Är du också sugen på en sänggavel som inte känns fabriksproducerad utan är charmigt hemmagjord? Sänggaveln kommer att säljas på webshopen som är på gång! Även stockarna kommer att finnas med där för du kanske har en ännu bättre idé på hur de kan användas? Bilder: Residence Design By Martina

Inga kommentarer: