Kontakt, residence design,

torsdag 5 april 2012

Bästa nyheten inom inredning på flera år!


Residence Design By Martina måste bara tipsa om de allra senaste inom inredning såhär på skärtorsdagen :) Det har kommit väggstickers som ger en lika bra spegelbild som vanliga speglar. Detta möjliggör såklart helt nya idéer. Med dessa stickers kan man klippa till vilken spegel som helst. Dessutom är de superbilliga! Denna trend har de uppmärksammat på designhotellet Riviera Hotel Beirut. Där har man i badrummen satt upp fototapet och klippt till sådan här spegelstickers i själva glasögonen så att man kan spegla sig i badrummet. Fantastiskt coolt! Så vill jag också göra... Kanske hittar man en cool bild på en robot/terminator så man kan göra detta i grabbarnas rum? Antigen älskar de det eller så skrämmer man slag på dem! Får kanske prata med dem först innan man gör detta :) Annars så har jag ju ett badrum kvar att göra i ordning nere i min 100 år gamla källare, men idéerna dit börjar bli så många.. Man kan ju inte göra allt :( Annars kanske jag får nöja mig med att klippa ut fåglar och sätta i min hall.
Bild: http://www.thefancy.com/things/297299831/Riviera-Hotel-%40-Beirut via fabulösa Peter!

Inga kommentarer: