Kontakt, residence design,

onsdag 11 april 2012

Soffhörnan förra året - lääängtar!


Nä, nu VILL jag ha sommar! Eller i alla fall varm vår! Hela tomten är vit efter frosten i natt och det känns ganska långt dit... Så här såg soffhörnan på min altan ut förra sommaren. Älskar att vila utomhus (ha,ha eller kanske mer sova :) så en soffa på altanen passar mig utmärkt. Även mysigt att krypa upp i soffan och sippa på ett glas vitt efter en dag på stranden. Denna soffa köpte vi 2007 då sådana här soffor var ganska nya. Nu står de på allas altaner. Men det förstår jag för de är ju så sköna att sitta i! Dessutom kan man förnya dem genom att byta kuddar och överdrag! Förra sommaren sydde jag mörkbruna överdrag av mysiga filtar. Det skall jag inte göra om i är för det tog sin tid! Men någon förnyelse kommer det att bli. Får se vad bara :)
Bild: Residence Design By Martina

Inga kommentarer: