Kontakt, residence design,

onsdag 18 april 2012

Vill du vara med på TV?


Hej på er allihop. Då var det torsdag. Kanske sitter du just denna torsdag och funderar på hur mycket dina möbler är värda? Har du fått ärva något som du är nyfiken på? Residence Design By Martina gillar när man får veta vilken resa en möbel gjort! Vem som stått och tillverkat den och vilka som ägt den under årens gång. Själv har jag några riktigt fina gamla tavlor målade av Theal och Veen. Någon som vet något om dessa konstnärer? Är de inte värda något så gör det inget. Jag kommer aldrig att göra mig av med dem i alla fall. De har varit i familjens ägo så länge så jag förknippar hela min barndom med dem. Att en möbel är värdefull har ju faktiskt inget med pengar att göra. För mig är det känslomässiga värdet mer värt. Kanske har du något som är mycket värdefullt utan att veta om det! Låt Peder Lamm komma hem till dig och värdera dina möbler om du är nyfiken! Titan Television gör ett nytt inredningsprogram som skall sändas på TV8 i höst. Vill du anmäla dig till detta så hör av dig till Hanna på Titan Television på  hanna.baum@titan.se
Bild: Residence Design by Martina, http://www.residencedesign.blogspot.com/

Inga kommentarer: