Kontakt, residence design,

tisdag 8 maj 2012

Dyrt, krångligt och väldigt irriterande!



Har psykbryt, tuppjuck, och allt vad det nu kan kallas på en och samma gång! Jag blir snart galen på människor som bara ger en halva informationen när man frågar en fråga, eller kanske rättare sagt en bråkdel! Alltså Tullverket... HUR kan den 2012 vara så svårt att köpa varor från andra länder och VARFÖR skall det vara så otroligt dyrt att gå på era kurser för att lära sig hur man fyller i allt rätt? Alla ni som väntade på min webshop idag får vänta till helgen! Jag är tvungen att skriva lite kontrakt med ombud som tar denna biten. Själv skulle jag behöva något avkopplande nu. Bästa avkopplingen i världen är nog att åka skidor! Älskar verkligen det! Så idag blir det några sköna bilder från årets skidsemester istället. Nu skall jag gå och ta några djupa andetag...
Bilder: Residence Design by Martina, http://www.residencedesign.se/

Inga kommentarer: