Kontakt, residence design,

tisdag 15 maj 2012

Rätt inredning för uteplatsen i sommar


Vad är det som gör att man blir så trött på våren? Lite orättvist att när värmen och ljuset äntligen kommer känns det som att man går in i koma... Var på kurs i går och lärde mig lite mer om e-handel nu när min webshop http://www.residencedesign.se/ öppnat. Ha,ha guuuuud så svårt det är att hålla koncentrationen uppe så länge när man är trött! Jag lärde mig en hel del i alla fall! Nu skall det bli underbart med fyra dagar med barnen och förhoppningsvis härligt väder. I soffan ovan vill jag ligga och vila! Älskar att vila (läs sova) ute och att skaffa en stor skön soffa till altanen kan vara bland det bästa jag gjort :) Den observante ser att det är kuddarna som jag sydde för inte så länge sedan som fått flytta ut. När jag gjorde om sovrummet med sänggavel jag gjort själv full med fåglar och fågeltapet så fick djurkuddarna flytta ut. Vill inte ha ett helt zoo där inne :) Men visst blev de bra i soffan ute? Minst lika viktigt att ha sköna kuddar där! För det är något som de flesta kuddarna som säljs till utemöbler INTE är. De brukar vara hårda och väldigt tråkiga - så mitt tips är att sy lite egna (eller köpa innekuddar som man tar in på kvällen) för många slappa stunder i sommar!
Bild: Residence Design by Martina, www.residencedesign.se



Inga kommentarer: