Kontakt, residence design,

torsdag 3 maj 2012

Nytt barnrum blev succé!


Min yngsta son har sitt rum i den gamla delen av vårt hus. Hans rum har varit ett kök i 100 år innan vi byggde om det till hans rum! Vid väggen där hans säng står stod spisen och alla skåp. Därför var den väggen ganska svår att få jämn. Kände att jag ville trolla bort detta och satte, till min sons stora glädje, upp ett tre meter långt flygplan. Passade samtidigt på att måla de gamla takbjälkarna svarta. De var vita innan och syndes inte riktigt. Har man så fina takbjälkar vill man ju att de skall synas. Nu skall jag bara köpa några knallgula kuddar för att matcha med sänglampan och för att få in lite färg. Det finns INGET roligare än att göra om barns rum. Speciellt inte när barnet säger "detta är det coolaste jag sett!" efteråt :)
Bild: Residence Design by Martina, http://www.residencedesign.blogspot.com/

1 kommentar:

Jenny, Mr Perswall sa...

Hej Martina,

Vad kul att se att ni använt en tapet från Mr Perswall! Finns det möjlighet att få använda den bilden på vår facebook sida i samband med en länk till din blogg? www.facebook.com/mrperswall
Maila mig gärna!:)

MvH
Jenny Martinsson
www.mrperswall.se
jenny@mrperswall.se