Kontakt, residence design,

onsdag 2 maj 2012

Snart säljs den hetaste inredningen




Nu är jag på så bra humör! Det har verkligen strömmat in mail som frågar när min webshop skall öppna! Jättekul att så många är nyfikna! Det tar lite tid för att få till så att alla godbitar som jag funnit kan vara med! Jag trendspanar inredning på heltid och stöter då och då på saker som man bara vill haaaaa men som man kanske inte har plats för. Man kan ju inte ha allt... Speciellt inte när man som jag inte gillar att övermöblera eller ha för mycket saker kring mig. Då kan man ju underlätta för alla andra som gillar inredning och så öppnar jag en webshop istället där alla dessa godbitar finns med! Jag gör det inte direkt lätt för mig då jag tar enbart några saker från varje leverantör och blandar länder hej vilt, men tanken är ju att enbart det bästa skall vara med! Så håller ni ut några dagar till (max till onsdag nästa vecka) så kan ni få kika på lite produkter så länge. Här ovan ser ni en ljusbricka med hela 12 stycken ljushållare! Detta är alltså en enda ljusstake.

Inga kommentarer: