Kontakt, residence design,

torsdag 24 november 2011

Galen trädgård i november





Vet inte riktigt vad man skall skriva.. Galet vacker trädgård i november eller är det helt enkelt bara galet?!? Var ute och tog några bilder i min egen trädgård och så här såg det ut!! I November!!! Kanske inte så bra att springa runt ute och fotografera med lunginflammation men jag kände att detta var jag bara tvungen att föreviga! När Residence Design By Martina hjälper till och planera kunders trädgårdar så är det viktigt att få till en trädgård som är vacker från tidig vår till sen höst. Jag älskar visserligen blommor och blommor får gärna göra en sådan månad som november vackrare, men blommar det om en månad vid denna tiden blir jag faktiskt besviken! Då räcker det med alla fina vinterblommor inne. Hörde precis på TV att George Michael också fått lunginflammation. Får väl önska att han skall krya på sig! Det är ju så många som får detta denna höst! Nya influensan? Bilder: Residence Design By Martina

Inga kommentarer: