Kontakt, residence design,

söndag 6 november 2011

Inredningsfavoriter - minnen blir inredning




Vad gör man när ingenting finns kvar? När alla ord, tankar och idéer som lagts ut här under ett helt år är borta? Man vore inte människa om man inte knäcks av detta. Det man själv brinner för mer än allt annat och som man ivrigt vill dela med sig av bara -poff är borta.. Jag brukar vara en katt som alltid landar på fötterna, men denna gången känner jag mig rätt golvad. Men jag kan inte lägga mig ner och göra ingenting även om det är det jag helst av allt skulle vilja göra. Livet tillåter inte det. Man måste fortsätta eftersom allt annat gör det. Mina barn skall inte behöva lida för att någon idiot förstört precis allting! Då gäller det att plocka fram det som varit bra under året. Jag har ju fått vara med om så mycket roligt! Min trendspaning i New York var helt fantastisk! Älskar staden! Älskar hur nya trender pyr fram och ser dagens ljus. Älskar att det inte finns några begränsningar. Jag lade fram dessa bilder som inspiration därifrån. Oversize foton på något verkligt. Att fånga ett ögonblick i livet och göra inredning av det. Det är trendigt och det är upplyftande... Precis vad man behöver i tuffa tider. Bilder: Residence Design By Martina

Inga kommentarer: