Kontakt, residence design,

söndag 20 november 2011

Mysigaste mattan i jul


Skriver denna grå novembermåndag från sjuksängen. Fick lunginflammation för några dagar sedan och blev jättesjuk. Visade sig att jag inte tål all medicin, så jag blev verkligen skitdålig när jag väl varit hos doktorn. Kan nog lugnt konstatera att november inte har varit min månad. Först hackad blogg sedan sjuk. Nu ser jag fram emot jul, för om man tror på att allt ting jämnar ut sig över tiden så kommer jag ha en helt fantastisk jul! Tills dess vill jag tipsa om den mjukaste, gosigaste och snyggaste mattan att lägga på till jul. Du gör den lätt själv genom att sy ihop små vita fårfällar från till exempel IKEA. De är lätta att klippa i. Så klipp fyrkanter och sy ihop dem. Lätt som en plätt! Residence Design By Martina kan intyga att detta är mattan som är absolut skönast att gå barfota på! Bild: Residence Design By Martina

Inga kommentarer: