Kontakt, residence design,

torsdag 14 juni 2012

Gör snygg sänggavel!


Har en bra känsla idag! Känner på mig att denna sommaren kommer att bli den bästa någonsin! Vädret kanske inte är det bästa vi upplevt ännu, knappt har sommaren ens börjat, men jag känner ändå att den kommer bli storartad i år! Är det bara jag eller är det mer go i folk denna sommar? Kanske beror det på att jag tillsammans med många runt mig är ur småbarns åren vilket öppnar helt nya världar? Tänk en sommar där man kan bada från klippor (man är ju ändå västkust tjej så det har man saknat), sena kvällar utan att någon blir trött och grinig och riktigt bra motstånd när vi spelar fotboll på tomten.... Varvar man detta med diverse roliga inredningsuppdrag så blir livet perfekt. Hos en kund ska vi göra en sänggavel som är inspirerad av bilden ovan. Fin eller hur? Jag gjorde min egen sänggavel (se tidigare blogginlägg) och det gav blodad tand. Kul att göra något som kan se ut precis hur som helst och som förändrar hela rummet. När mina små killar blir ännu större och växer ur sina nuvarande sängar kan jag tänka mig att göra sådana här sänggavlar i deras tonårsrum. Får spara den i minnet.
Bild: http://www.trendir.com/archives/001405.html

Inga kommentarer: