Kontakt, residence design,

tisdag 26 juni 2012

Mitt uppdrag i sommar



Morgonstund har guld i mund. Eller kanske inte... Snarare latte gjort på extra starkt kaffe. Varför är barn tröttare än tröttast när de ska till skolan, men nu när de har sommarlov vill de gå upp hur tidigt som helst?!? De är ju uppe mycket senare på kvällarna. Jag fattar ingenting. Kanske är det för att livet är så roligt på sommaren? De älskar att cykla, bygga kojor osv. och jag gillar att fixa i trädgården. Är sugen på att sätta fyra stycken urnor på de fyra stolparna på altan räcket med lite fina blommor i. Skulle bli så fint! Men det måste vara urnor och det är svårt att finna snygga som inte är i metall. Vill ju absolut inte att det skall komma rost på fina räcket. Det finns urnor på diverse antikaffärer och loppisar med på sådana ställen finns det sällan fyra av samma sort. Jag får helt enkelt se detta som mitt sommaruppdrag. Har du något sommaruppdrag?
Bild: Residence Design by Martina

Inga kommentarer: