Kontakt, residence design,

lördag 30 juni 2012

Lyx som förgyller livet



Ja, så var det då dagen efter att man varit ute.. Hur kan man bli då här seg? Sitter i soffan med en påse lakrits (ÄLSKAR lakrits) och surfar samt ser på TV samtidigt utan att egentligen göra varken eller... Det enda som sätter fart på en är att ta en uppfriskande dusch så därför fick dagens inlägg handla om det. Residence Design by Martina gillar verkligen stora duschar med belysning. De ger lika mycket avkoppling som ett bad! Precis vad man behöver i ett småstressigt liv! Nu ska jag fortsätta slappa :) Hur seg man än är så var det värt det! Kan bara konstatera att jag har fantastiska, spännande och intressanta människor omkring mig! Speciellt tack till min underbara vän Lena som körde hem mig mitt i natten trots att hon själv bort i Göteborg!! Helt otroligt gulligt! Jag är bortskämd med fantastiska vänner!
http://www.interiordesign.net/newproducts/8821-Jaclo_Industries_Dream_Light_Rain_Canopy.php?intref=npcat_kitchen_bath



Inga kommentarer: