Kontakt, residence design,

tisdag 5 juni 2012

Svensk inredningsstil på nationaldagen


Idag är det Sveriges dag! Hur ska ni fira? Själv ska jag och mina små killar myyyysa! Får se om vi bakar något, för det brukar bli så när vi ska ha mysigt ihop. Min stora kille har haft ögoninfektion hela veckan och är bra idag så vi kommer fira lite extra. Ögoninflammation är ingen lek faktiskt... Så dagen till ära googlade jag på svensk inredning och denna bild kom upp först! Ja vi gillar vitt i Sverige och vi gillar lantliga inslag som spröjs på fönster, kökssoffor och Pelargonior. Speciellt nu till sommaren är detta vår stil. Många vill att de skall se ut så här runt dem på sommarstället. Är det din stil också? Trender framöver är att vi gärna blandar upp denna stil med lite lyxiga inslag. Låter bra tycker jag :)
Bild: www.carinochcarl.se

Inga kommentarer: