Kontakt, residence design,

onsdag 13 juni 2012

Lätta möbler för somriga hus


Sommaren är här! Igår vad det skolavslutning för första gången för min familj då min största son gick ut nollan. Det var stort! Självklart firade vi med att grilla hamburgare, äta en löjligt stor jordgubbstårta (över halva är kvar i kylen och det är inte bra för jag kan bara inte låta bli..) och brännboll på tomten. Det är så konstigt men samma känsla man själv hade första dagen på sommarlovet känner jag i magen denna morgon. Då vill man så klart skriva om somrig inredning också! Vi fortsätter att ta in utesaker och ta ut innesaker och jag vill slå ett slag för de riktigt sköna hängstolarna som är till för att hänga ute i trädgården. Dessa kan väl få ersätta en gungstol i ett hörn även inne? De ger ett mycket luftigare intryck än en tung fåtölj!  Residence Design by Martina gillar att koppla av i sådana här stolar. En god kopp kaffe, lagom mycket gung och dingla med benen.. Värre kan man ha det :)
Bild: http://bravehomedesign.com

Inga kommentarer: