Kontakt, residence design,

söndag 24 juni 2012

Snyggast i snyggaste staden!


Åkte en spontan tur till Oslo. Håller den staden väldigt kär då jag bodde där i drygt två år runt 20-års åldern.    Vad roligt man haft i den staden :) Det är perfekt att åka iväg i den åldern. Innan man börjar plugga och allt blir på riktigt. Jobbade på alla möjliga olika ställen. Till exempel var jag på ett vildmarks safari uppe i Nordmarka utanför Oslo! Det är det nog inte så många som hade tippat på, men det är faktiskt något jag är väldigt stolt över! Man klarar mer än vad man tror är väl slutsatsen av den anställningen :) Så mysigt att få visa sina små söner staden! Vi hann med allt vi ville. Nu älskar de Litago, Frogner parken, currypizza på Pepes med römme och att åka trikken! Det slog mig även vilken snygg stad Oslo är! Har ni sett de nya områderna nere vid Akers brygge!!?! Så smakfullt, modernt och snyggt allting! Mycket går i brunt med vita och svarta detaljer. Sten blandas med metall och såklart mycket glas. Sitter på bilden framför ett av mina absoluta favvo ställen på Bogstaveien. Missa inte det om ni åker dit! Kan leda till äktenskap...
Bild: Residence Design by Martina




Inga kommentarer: