Kontakt, residence design,

söndag 25 november 2012

En hel arbetsvecka på 2,5 dygn väntar..



Många pratar om skandinavisk design och kanske framförallt dansk design, men nu kommer nederländera allt mer! Om något år så kommer det vara Holländsk design som dominerar! Just nu satsar de hårt och kommer att göra avtryck, tro mig! Kom ihåg vad ni hörde det först :) Jag skulle kunna lägga upp hur mycket som helst och lovar att göra det inom kort. Jag har arbetspass från kl 9.00 på morgonen till kl 02.00 på natten inbokade både måndag och tisdag samt ett superviktigt möte okristligt tidigt på onsdag morgon..... Så jag måste ladda för det. Det ska bli jättekul, men jag är så himla kvällstrött så jag börjar fundera på hur mycket jag kommer att bidra med efter kl 22 :) Ska dessutom köra hem sedan mitt i natten... Får ladda med lite energidryck i bilen. Nästa inlägg blir därför troligtvis på onsdag. Ha det fantastiskt tills dess!

Inga kommentarer: