Kontakt, residence design,

torsdag 1 november 2012

Underbar inredning som värmer hjärtat


Sitter i soffan och huttrar. Hade glömt hur kallt det är i ishallar. Efter en och en halv timme på läktaren är jag osäker på om jag någonsin tinar igen. Dricker lite soppa ur en kopp för att hjälpa till lite. Barnen är nöjda i alla fall. De hade aldrig varit i en ishall innan eftersom vi är så lyckligt lottade att vi vintertid har en is där man kan åka skridskor på vår egen gata. Vintrarna har ju tillåtit det, så det har inte funnits anledning att åka till ishallen. Nu kommer jag nog få göra det framöver, för det glittrade i ögonen på dem. Får klä mig bättre nästa gång helt enkelt. Typiskt nybörjarmisstag.... Denna varma otroligt snygga skjutdörr värmer mig i alla fall i hjärtat. Tycker att skjutdörrar är galet fina! Att den dessutom lyser upp hemmet som solen själv är ju underbart. Ska skriva en på önskelistan till tomten. Hoppas han kan göra en sådan här till mig :)
Bild: http://www.mirrormate.com/blog/page/2/

Inga kommentarer: