Kontakt, residence design,

onsdag 21 november 2012

Hetaste design- och inredningstrenden 2013


För vissa är det viktigt att vara först. För vissa är det mest nyfikenheten om vad som är på gång som gör att man studerar trender. För mig är det antagligen båda. Jag vill veta allt först för att kunna skriva om det här. För att mina läsare ska veta att de senaste trenderna alltid finns här. Så idag ska jag skriva om vad som kommer stort 2013! Det som kommer att stå i centrum då är mönster i samma färgskalor som blandas tillsammans. Dessa mönster får gärna vara tryckta på naturmaterial som ull eller som här skinn. Ett extra plus blir det om materialen är återvunna. Väggprydnaden på bilden är mitt i prick vad 2013 kommer att handla om. Lugnt, snyggt men ändå spännande och uttrycksfullt med sina kombinationer. Residence Design by Martina ger tummen upp för denna trend. Skulle gärna vilja ha en stor sådan här som sänggavel. En hel del idéer dyker upp! Kan man göra något likanande och kanske linda runt olika skinnskärp? Skärp kostar ju nästan inget på second hand! Kanske värt att prova!
Bild: http://www.laurabielecki.com

Inga kommentarer: