Kontakt, residence design,

söndag 23 september 2012

En megastjärnas hem


Gissa vem som bor här? Eller rättare sagt bott tror jag. Jag hade aldrig kunnat gissa själv.. Det är nämligen Madonna! Hon som är en så spännande person! Jag trodde hon skulle bo lite mer annolunda än 40 nyanser av beige. Eller kanske är det detta hon behöver för att få balans?! Jag tror att man ska inreda sitt hem efter vad man själv behöver! Antar att Madonna inte behöver ett hem som piggar upp henne och bidrar till mer spänning i hennes liv! Hon vill nog snarare ha ett så lugnt hem som möjligt för att alla sinnen ska få ro. Då är detta helt rätt! Senaste trenden inom inredning är att inreda efter den sinnesstämning man vill uppnå. Observera inte HAR utan vill uppnå! Lever du ett stressat, hektiskt liv så inred med lugna färger, mjuka former och material. Känner du dig trött av höstmörkret och önskar lite mer energi så kör på färger, varierande former och udda inslag! Personligen är jag lite mer på Madonnas spår. Jag gillar när hemmet är min lugna oas. Men mitt liv är inte ens gnutta likt hennes, så några spännande inslag tar jag in även om jag gärna håller mig till en lugn färgskala. Men jag vill inte bo i en gigantisk kaffe latte kopp!
Bild: http://www.dailymail.co.uk/property/article-1242303/Property-gossip-Madonnas-old-home-steal-10k-week.html

Inga kommentarer: