Kontakt, residence design,

tisdag 25 september 2012

Haute Coutur från Italian Vouge på väggarna!


Det är roligt att se att ni gillar när jag tipsar om hur ni kan göra saker själva. Det är det jag brinner för själv också. Att man väljer att SKAPA sitt hem och inte KÖPA det. Självklart ska man inte skapa allt, men några utvalda delar så att det blir personligt och unikt. Dagen till ära så ska jag ge er ett av mina allra bästa tips! Jag tycker det här med tavlor är svårt. Man vet vilken stil man vill ha, men det är svårt att få i den färgskala man vill ha, i den storlek man önskar eller helt enkelt precis som man tänkt sig. Vad underbart det är att man då kan fixa en bild på datorn! Jag är svag för Haute coutur och fullkomligt älskar bilder från till exempel Italian Vouge. Bilden ovan funderar jag på att göra som en stor tavla i ett av mina vardagsrum. Tycker att bilden andas mode, spänning och elegans! Tavlan ska göras av stor fototapet. Det finns så mycket att välja mellan när man gör såhär och man får det alltid personligt, unikt och precis så som man själv önskar!
Bild: Italian Vouge

Inga kommentarer: