Kontakt, residence design,

torsdag 27 september 2012

Katrin Zytomierska kritiserar Missonis samarbete med Lindex


Fredag, favoritdagen för många inklusive mig, är här! Laddar inför helgen med att söka inspiration till helgens middagsbjudning på webben och kolla lite skvaller. När det kommer till maten har jag bestämt mig för en ny spännande sås till köttet, potatiskaka med parmesan till det och en seg citronkaka med hallon och kolaflarn till efterrätt. Ska börja med baket om en stund. Känns som att det får bli lite extra smet så att det räcker till lite idag också. Är en riktig sockergris, så vad gör man ... När det kommer till skvaller så läste jag att Katrin Zytomierska tycker att Missoni gör bort sig som gjort ett samarbete med Lindex. Vet inte om jag håller med, men förstår vad hon menar. Inget blir intressant när varannan person har det. Själv tycker jag att klänningen längst till höger på bilden nog skulle passa mig, men eftersom jag vet att sjukt många andra tänker köpa den så tror jag faktiskt att jag ska avstå. Det spelar ingen roll för mig egentligen att kläder är populära och att andra har samma kläder som jag, men detta har ju blivit så extremt uppmärksammat att det faktiskt fått lite jippokänsla över det hela. Har jag fel? Jag kommer dock att köpa en, som jag skrev om härom dagen, för att göra kuddar av den. Kommer bli sjukt snyggt i soffan! Så tänker ett inredningsfreak. Så med tanke på det gör jag tummen upp för kommande samarbeten. Gärna mer härliga mönster och fina tyger för mig!
Bild: Lindex


 


Inga kommentarer: