Kontakt, residence design,

söndag 30 september 2012

Latte, änglar och Sean Banan!





Idag är jag en fallen ängel :) Nej, riktigt så farligt är det inte. Det är faktiskt inte illa alls med tanke på gårdagens intag av starka drycker. Vilken dag det var igår! Solen letade sig fram och ett glas vin på altan i all sin enkelhet drog flertalet av vännerna på gatan. Med sommarkänsla i kroppen åt vi sedan middag med goda vänner och satt och pratade till fram på småtimmarna om tokiga semesterminnen medans vi sippade på fin rom. Idag surfar jag lite på datorn med en gigantisk latte i handen och bredvid mig i soffan sitter den ena sonen och kollar på Sean Banans film Seanfrika som han varit och hyrt. Jag konstaterar att jag nog inte är målgruppen för den filmen. Tycker inte att skaka rumpa i string är underhållande i 1,5 timme. Men för den andra personen i soffan, som tillhör målgruppen, tycker att det är oslagbart. Istället kollar jag runt på fina bilder som jag kan göra till en stor tavla och dök på denna underbara skapelse. Hade jag inte redan satt en fototapet som sänghimmel så hade jag mycket väl kunnat tapetsera denna ängel över sängen! Jag gillar min fågel, men í framtiden då jag ska göra i ordning ett gästrum på nedre plan så vore denna perfekt som sänggavel! Tänk att tapetsera denna på en stor skiva och sedan sätta belysning bakom så att det lyser från sidorna!Jag har lite tid på mig att bestämma mig, för vi kommer inte göra i ordning där denna vintern, men detta är helt klart en stark kandidat!
Bilder: Residence Design by Martina

Inga kommentarer: