Kontakt, residence design,

onsdag 19 september 2012

Statyer blir till egentillverkad sänggavel!



Är det inte fredag idag? Hur kan denna vecka, där man haft sååå mycket att göra, inte gå snabbare!?! Vill så gärna mysa med familjen nu.. I morgon kväll är det jag som kramar mina killar och myser i kubik! Kanske blir det en mysig tur någon av dagarna. Jag och alla mina killar gillar att resa och upptäcka nya platser. Det behöver inte vara så långt. Nya platser som man besöker över dagen är helt klart underskattat. Vi tar ofta en tur och det kan verkligen rekommenderas! Vi gillar att kolla in städer, butiker (japp, alla i familjen gillar shopping :) och hur städerna/platserna ser ut. Ovan ser ni bilder där vi kollar på statyer, vilket inspirerar mig mycket i mitt jobb som inredare. Mer sten och statyer kommer framöver. Jag har en spännande idé på en sänggavel som jag ska göra när vi inreder nedervåningen i vår gamla del av huset. Kommer bli annorlunda och sjukt snyggt! Bilder kommer så klart när det närmar sig!
Bilder: Residence Design by Martina

Inga kommentarer: