Kontakt, residence design,

söndag 16 september 2012

Snyggaste arbetsplatsen!




Snygga arbetsplatser.. DET tycker jag är svårt att få till! Eller rättare sagt att hålla dem snygga är svårt. Grunden med gott om förvaring, bra ljus osv får jag till men sedan händer något... Jag är ett kreativt yrväder som lägger saker i högar. Det ser ut som det exploderat papper,bilder, tygprover osv över min arbetsplats, men allt är helt logiskt enligt mitt eget system :) De som har helt städat på sina arbetsplatser - jobbar verkligen de? :) Men vi är ju alla olika! Här kommer dagens inspirationsbilder på snygga arbetsplatser. Residence Design by Martina gillar speciellt när man får till lite ateljékänsla som på den mellersta bilden. Där skulle jag gärna gå loss och lägga mina högar :)
Bilder: http://www.bellemaison23.com

Inga kommentarer: