Kontakt, residence design,

onsdag 15 augusti 2012

Är du lycklig?


Sommarvärmen har kommit och jag har än en gång prickat in att vara sjuk just då. Det lär inte bli något bad för mig denna sommar. Ännu mer synd var det om mig igår när jag hade bokat in en kväll med en underbar vän som jag var tvungen att ställa in. Vi skulle sitta på vår mysiga hamnrestaurang och planera en kurs vi ska hålla ihop i höst. Kursen heter "Effektiv, motiverad och lycklig" och hålls i Kungsbacka. Är det något du vill bli så anmäl dig via länken nedan! Den finaste gåvan man någonsin kan få är livet. Det finaste tack man någonsin kan ge är att ta till vara på det! Hoppas vi ses!
 http://www.sv.se/sv/Hemsidesmallar/Gemensamma-sidor/sok/?DBID=d7a74e51-8d3f-436a-98a9-cc63ae064e01&avdelningid=102&arrid=94319

Inga kommentarer: