Kontakt, residence design,

söndag 26 augusti 2012

Efter fest kommer... stickat!



Vi hade kräftskiva igår och man vet att man haft trevlig när man säger till min man "det var väl änna synd att de gick redan" och klockan är halv fyra! Idag mår jag, efter tre timmars sömn, strålande trots snapps, vin och diverse drinkar natten lång. Dessutom glömde jag dricka vatten... Ska försöka komma ihåg det någon annan gång då man mår dåligt och gnäller på att livet inte är rättvist :) Så denna underbara dag vill jag fortsätta att skriva om att stickat är det som gäller och visa denna färgexplosion till cykel! Underbar eller hur? För min del så skulle jag gärna vilja ha ett överdrag till cykelsadeln i regnbågens alla färger. Vore snyggt! Överdrag till stolar i grått grovstickat ullgarn skulle jag gärna ha!
Bild: Residence Design by Martina

Inga kommentarer: