Kontakt, residence design,

måndag 13 augusti 2012

Inredningstrend - sänggavel och matbord av asfalt!







Gäsp! Efter min kalasvecka (med fyra kalas och diverse andra aktiviteter) slocknade jag tidigt i går kväll och sov 11 timmar!! Blev väckt efter 11 timmar! Man blir trött av kalas :) Så nu sitter jag aningen mörbultad (varför känns det som man blivit överkörd av ett tåg när man sovit länge?) i soffan och tänkter tillbaka på underbar trendspaning i New York. Enligt mina kontakter så kommer staden att komma in allt mer i våra hem framöver! Mer betong, rå metall, graffiti - kort sagt mer inspiration från gatorna! Har hört rykten om sänggavel och matbord i asfalt med har ännu ingen bild på detta. Ska se ifall jag kan skaka fram någon. Spännande tycker jag! Som inredare kommer jag se på städer med helt nya ögon!
Bilder: Residence Design by Martina

Inga kommentarer: