Kontakt, residence design,

söndag 12 augusti 2012

Trendspaning i Hamburg




Så var min mest hektiska vecka på hela året över. Båda mina små pojkar fyller år och det slog mig precis när jag skriver detta att man knappt kan skriva små pojkar längre. De är 7 respektive 5 år och känns väldigt stora när de drar på sig sina nya rollerblades för att gå ut och köra. Nu har vi i alla fall firat dem med dunder och brak! En härlig avslutning på ett lååångt härligt sommarlov! När man tittar tillbaka var vår lilla tripp till Hamburg en riktig höjdare! Där kan man trendspana och jag föll för den fina soffan ovan! Beige, eller rättare sagt sand, är det nya it-färgen! Viktigt att nyansen blir rätt. Beige åt det gula håller är inte kul, utan det ska vara sand! Soffan på bilden kostar skjortan (150 000kr) så istället för att shoppa den gick vi och matade alla svanarna som simmar runt i centrala Hamburg och köpte stora bakverk på ett gammalt ljuvligt konditori. Har ni inte varit i Hamburg så åk dit!
Bilder: Residence Design by Martina

Inga kommentarer: