Kontakt, residence design,

lördag 18 augusti 2012

Perfekt lördag :)





Lördagkväll och man vill göra något mysigt. Efter en vecka i sjuksängen skulle vi ut på festligehter i kväll. Vi hade tänkt att gå ända fram tills jag trampade på en geting och hela foten svullnade upp. Får bli en hemmakväll trots allt. Säga vad man vill, men flyt är väl kanske inte något jag har just nu! Så vi tackade vänligt nej till bjudningen i kväll och istället tappar jag upp ett varmt bad! Nu ska jag sätta på lite skön musik, tända lite ljus och så hälla i massvis med väldoftande oljor. Nice! Plötsligt blev det en perfekt lördag i alla fall. Badrum är viktiga rum! Tänk avkoppling och inte bara funktion! Mitt badrum är mitt absoluta favoritrum, så varför inte spendera tid där! Trevlig helg!
Bild: Residece Design by Martina

Inga kommentarer: