Kontakt, residence design,

tisdag 21 augusti 2012

Beckhams badrum förstärker trend









Beckhams liv förtrollar många. Intresset för vad de gör, när de gör det och hur de gör är otroligt stort oavsett vad det egentligen handlar om. När dottern Harper kom till världen blev det direkt en världsnyhet! Med de tre sönerna Brooklyn, Romeo och Cruz har David och Victoria nu fyra barn och naturligtvis ser de till att köpa hus med gott om plats för alla. Enligt rykten var deras sommarhus med sju sovrum i minst laget för Victoria. Jaha, hur många sovrum behöver fem personer? (Detta var när dottern fortfarande låg i magen) Men jag förstår henne lite ändå. Hon lever i en helt annan värld än de flesta av oss och de hus hon är van att bo i är gigantiska, så det kanske kändes litet. Inte vet jag. Badrummet i sommarvillan var i alla fall underbart. På den andra bilden ovan ser ni deras badrum. Badkaret är fristående och det finns ett stort fönster. Detta är precis min smak. Jag älskar mitt fristående badkar! Jag kommer kanske göra många upprörda nu, men inkaklade badkar gjorde sitt för 10 år sedan. Nu är det fristående som gäller. Att kombinera ett fristående badkar med just ett stort fönster är en absolut favorit! Klart att Becks har en fantastisk utsikt på det. Själv har jag inte utsikt över havet, men väl över min syrenhäck och när den blommar är det faktiskt lika fint! Nästan i alla fall :)
Bild 1: http://www.xoxojes.com/2011/07/beckhams-new-babyname-double-take.html
Bild 2: http://www.glamvalley.com/cozy-and-modern-victoria-and-david-beckhams-summer-home/
Bild: 3 och 4: Residence Design by Martina

Inga kommentarer: