Kontakt, residence design,

torsdag 16 augusti 2012

Större material girl än Madonna?


Är jag en typisk material girl? Tjejer som gillar smycken, kläder och fina bilar blir lätt kallade för material girls. Jag som är helt tokig i inredning och vackra saker - är jag också det? Ibland kan det kännas ytligt att bara skriva om saker. Den ena är finare än den andra och städigt finns ett behov att samla på sig mer saker. Är det viktigt? Jag tycker att det är viktigt att man trivs i sitt hem. Att trivas i sitt hem bidrar till att man trivs med sitt liv! För mig handlar det om att skaffa en miljö som både är vacker och fungerar för min familj. Det är till exempel viktigt för mig att vi har inredning som är miljövänlig så vi inte för in en massa gifter i vårt hem. Är det att vara en material girl så ställer jag mig gärna först i det ledet. Jag knuffar lätt undan Madonna! Jag ser inget fel med det alls. Speciellt inte när alla saker inte alls behöver vara dyra eller för den sakens skulle ens köpta. Residence Design by Martina tipsar ofta om hur man kan göra saker själv och använda sig av det som naturen har att erbjuda. En stubbe likt den ovan fann jag på stranden i somras. Ingen höjde på ögonbrynen när jag sa att jag ville ta med den hem. Vaddå? Jag behöver ett nattduksbord och denna var perfekt! Har man inte turen att finna en sådan fin kan man köpa ovanstående finingar via mig. Hör av er via mail, så återkommer jag med priser! Eller kika in på vår webshop www.residencedesign.se och se ifall det finns något där som lockar! Vi kan göra allt efter dina egna önskemål!
Bilder: Resience Design by Martina

Inga kommentarer: