Kontakt, residence design,

tisdag 28 augusti 2012

Natursten + blommor inne = sant!


Godmorgon! Inte illa att vakna upp och se solen skina! Inte blåser det heller :) Ovan på detta är min fot äntligen på bättringsvägen så nu ska den få känna på ett tufft pass idag. Inne har jag det fint också. Av härliga vänner fick jag dessa otroligt fina blommor! Visst är de snygga?!? Tänk att några blommor kan lyfta hela köket och få en att må lite bättre när man kommer upp en tidig morgon och gör sitt kaffe. Jag älskar ju blommor och skulle aldrig kunna tänka mig ett hem utan. För att ett hem ska kännas trevligt måste man ha levande växter. Fusk går bort!! Så har du inte gröna fingar, det har inte jag heller, så kör på enkla växter som alla klarar av! Fetbladiga växter klarar sig till exempel väldigt bra utan vatten under lång tid! Det finns inga ursäkter, fyll ditt hem med grönt! Jag gillar dessa fluffiga vita blommor tillsammans med stenen på mitt egengjorda skåp bakom. Natursten + blommor inne = sant!
Bild: Residence Design by Martina

Inga kommentarer: