Kontakt, residence design,

torsdag 2 augusti 2012

Nu räcker det!!!


Nä, nu får det räcka! Idag är det den 2 augusti och jag har ännu inte badat i havet! Hur är det möjligt? Något som är ännu mer märkligt är hur alla kan hålla skenet uppe! Kommentarer som "man ska inte klaga, vi kunde ju i alla fall dricka kaffet ute" haglar över en denna sommar. Vad då dricka kaffet ute!? Jag vill vara ute hela dagen UTAN jacka! Sommarlovet är snart slut och mina pojkar har inte haft en enda ordentlig dag på stranden trots att vi bor ett stenkast därifrån! Det är inte så att vi inte försökt. Nepp, vi har minsann stått på stranden med våra badkläder, fika och brassestolar men inte packat upp det för att det varit för kallt. Regn kan jag bada i, men inte kyla. I alla fall inte när det är kallt både i vattnet och på land. Jag vet att många inte vill klaga eftersom det inte blir bättre av det, men nu är det den 2 augusti så nu FÅR man klaga! Jag har hållt god min i två månader men nu kommer det - vädret denna sommar SUGER!!! Nu känns det bättre :) Det var tvunget att få komma ut :) För att göra det ytterligare lite bättre kanske man skulle ge sig på att köpa lite apelsinplantor och sätta inne? För att föra in solen i sitt hem. Bäst att köpa den för den verkar inte hitta dit annars.
Bild: http://www.inkandpost.com/2011/01/indoors.html

1 kommentar:

Victorias Provkök sa...

Haha, ja man får klaga när det är sån här sommar, jag har dock badat en hel del, dels i Grekland men även hemma väldigt många gånger. Men jag vill ha sol och värme på sommaren! Hoppas du haft det bra trots vädret.
Kram från victoria på www.victoriasprovkök.se