Kontakt, residence design,

fredag 10 augusti 2012

Pussar av mörk främling



I natt kunde jag inte sova alls. En mörk främlig envisades med att ge mig pussar på munnen!! Denna mörka främling hade stora ögon och långa slanka ben. Jag bör kanske tillägga att denna mörka främling endast var en centimeter stor, att benen kittlar irriterande och att dennes surrande vingar håller mig vaken och vansinnig. Det är underbart att bo på landet! Vi har dessutom lyxen att bo nära en stor stad så jag älskar min halvö. Att bo granne med en vacker hästgård är också trevligt för ögat, men tyvärr desto värre när det gäller ens sömn... Vi hade våra kära grannar här igår kväll och eftersom vi satt ute när mörkret lagt sig och alla dörrar var öppna till vårt upplysta hus så fick vi in en och en annan fluga. VARFÖR ska de sätta sig i ansiktet?!? Vad har de där att göra?! Jag vill inte ha fler pussar nu. Tur att de bara försöker ragga upp en på sommaren, för jag hade nog inte orkat mer än är en sommarflört :) Nu ska jag gå och ta min morgonkaffe (japp, klockan är 11.30 och jag har inte kommit längre. Älskar semester) på balkongen. Mitt ställe där jag laddar upp energi. Kan behövas, för i kväll är det fest på gång igen...
Bilder: Residence Design by Martina

Inga kommentarer: