Kontakt, residence design,

söndag 7 oktober 2012

Gör din egen tavla med trendig fototapet


Gaaahhhh, hade lite bilder som jag ville lägga ut från helgens Danmarksresa, men kameran och jag är inte vänner just nu. Får hjälp med det ikväll, så bilder kommer. Tills dess kan jag berätta att resan var väldigt lyckad! Jag har sett så mycket fin inredning och fått så mycket nya tankar och idéer! Vi var i Helsingör som är en av min absoluta favoritplatser. Vi strosade runt i det vindstilla (!) vackra höstvädret, shoppade, åt en fantastisk kalvfilé, shoppade lite mer och gick sedan och åt pärontårta på fiket som är från 1700-talet. Mina pojkar tyckte nog att det bästa var att åka båten och att köpa de 1 meter långa tuggummin som fanns i affären där. Att åka iväg med familjen en sväng är så otroligt härligt. Att uppleva nya saker tillsammans och bara njuta! Ser redan fram emot nästa gång :) Inspirationen idag blir denna coola fototapet från Mrperswall. Residence Design by Martina gillar att göra fototapeter till stora tavlor! Det skulle jag själv vilja göra med just denna!
Bild: www.mrperswall.se

Inga kommentarer: